HTML

Gőg és Demagóg fia vagyok én

Politikai gondolkodás a józan ész határain belül.

Friss topikok

Címkék

alapjövedelem (1) ALDE (1) Ali AlNimr (1) amnesty international (1) Amnesty Jugend (1) antiszemita (1) Assad (1) Baloldali összefogás (1) bal oldal (1) BCE (1) belpolitika (3) Belügyminisztérium (1) bevándorlás (4) BKK (1) BM (1) BP1 (1) Brüsszel (1) Budapest (3) Budapesti Corvinus Egyetem (1) Budapest Taxi (1) civil szervezet (1) Civil Zrt. (1) Corvinus (1) Csák Máté (1) deviza hitel (1) diszkrimináció (2) Dk (1) DK (1) dothraki (1) efukt (1) Egalitarianizmus (2) egyenlőség (2) Egyetem (2) Egymillióan a magyar sajtószabadságért (4) Együtt (3) eksztázis élmény (1) emberi jogok (2) EMS (4) érdekképviselet (2) Erdogan (1) Erdő Péter (1) értékbirodalom (1) etika (4) EU (2) Európai Parlament (1) exkrementum (1) fasizmus (1) Fekete-Győr András (1) felsőoktatás (1) fesztivál (1) Fidesz (4) fidesznyik (1) Fodor Gábor (2) Francis Fukuyama (1) Frank Underwood (1) FreeNimr (1) gazdaságpolitika (1) get to da choppaaaa (1) gőg és demagóg fia vagyok én (17) góg és demagóg fia vagyok én (17) gondolatszabadság (1) gulyás kommunizmus (1) GYED (1) gyermekjogok (1) GYES (1) Gyurcsány Ferenc (1) hadügyminisztérium (1) Hallgatói Önkormányzat (2) határzár (1) Hiénák (1) HÖK (2) hök (1) homofób (1) Horvátország (1) House of cards (2) HuF/CHF (1) HuF/Euro (1) hukou (1) I. Ferenc pápa (1) infants on board (2) internet adó (1) ISIS (1) Jobbik (3) jobb oldal (1) Juhász Péter (3) kapitalizmus (1) Katolicizmus (1) KDNP (1) kettősmérce (4) kirekesztés (2) kisebbség (1) Kövér László (1) Krím (1) Küldöttgyűlés (1) külpolitika (3) Lázár János (1) liberalizmus (3) LMP (2) Magyar politika (7) Magyar Postagalamb szövetség (1) másként gondolkodás (4) MÁV (1) média (2) melegek (2) menekültek (3) migránsok (3) Milla (2) MLP (3) Momentum (1) Momentum Mozgalom (1) MSZP (2) Murvai Krisztina (1) neo-liberális institucionalizmus (1) Nézd (1) nyugat (2) o.z.o.r.a (2) O.Z.O.R.A. (2) oligarchák (2) oligarchia (2) ömlesztett sajt (1) önkormányzat (1) Orbán (1) Orbán Viktor (2) őrző védő (1) panem et circenses (1) Párt politika (4) piacgazdaság (1) pintér sándor (1) PM (2) politika (15) Politikai manipuláció (2) Politikai paletta (4) pozitív diszkrimináció (1) puccs (1) puruttya (1) Putyin (1) rablógazdaság (2) Rákosi (1) Ranko Ostojic (1) rasszista (1) Recep Tayyip Erdoğan (1) Samuel P. Huntington (1) Schengen (1) Semjén Zsolt (1) SheikhNimr (1) szabadság (1) szegregáció (1) székesfehérvár (1) Szenátus (1) szírek (2) szíria (1) szólásszabadság (1) szolidaritás (3) Taxisok (1) Telekocsi (1) terrorizmus (4) testvériség (1) Tóbiás József (1) Törökország (1) tüntetés (1) Uber (1) választások (1) Választás 2018 (1) Vallás (2) Valton sec (1) Van remény (1) Vargha Tamás (1) vatikán (1) védelmi pénz (1) véleményszabadság (3) véleményterror (3) világ politka (4) vizitdíj (2) VOLÁN (1) Vona Gábor (1) vörös csillag (1) what does the fox say? (1) zsidók (1) ki van itt? (1) Címkefelhő

A 22-es csapdája, avagy a Washington Irving trollkodik az izmusokkal.

2015.09.17. 18:52 gőgésdemagógfiavagyokén

Egy számomra nagyon fontos, és különösen érzékeny témáról szeretnék most írni, a liberalizmus megerőszakolásáról és a rajta erőszakot tevőkről.

Azért írtam, hogy fontos nekem ez a téma, mert Önmagamat is liberálisként definiálom, azonban ég és föld választ el attól, amit most, 2015-ben annak csúfolunk.

Itt állok én: ( A Communitarian helyett az Authoritarian lenne a megfelelő ellentétpár)
11992490_1161746907185311_1627553070_n.jpg

A liberalizmus lényege a szabadelvűség. A vélemény, a szólás és a gondolat szabadsága. Azonban korunk liberálisai a szó legdurvább értelmében forgatják ki ezeket a fogalmakat. Napjaink liberálisai kirekesztőek, gyűlölködőek, és ami a legmegdöbbentőbb, ízig vérig habzó szájú fasiszták.

Ez az agyrém lehet, hogy pont abból az oldal nélküliségből, vagy inkább oldalcseréből származhat, melyről már egy korábbi bejegyzésben hosszabban írtam. Számomra a liberalizmus azt jelenti, hogy elfogadom, ha valaki másként gondolkodik, mint én. Hisz ez lenne a gondolat szabadságának lényege. Elfogadni, ha valaki nem szereti az almát, hiába a kedvenc gyümölcsöm. Elfogadni, hogy valaki meleg, hogy más a bőrszíne, hogy más vallási felekezethez tartozik. Azonban ha itt megállunk, pont azt a kettősmércét alkalmazzuk, mint az Egymillióan a magyar sajtó szabadságellenért stábja, mint a politikát és a fogalmait nem értők, vagy mint nagyon sok túlbuzgó tini, aki kényszeresen próbálja felvenni és alkalmazni a jelenleg liberálisnak feltüntetett értékeket.

Liberálisnak lenni nem csak azt jelenti, hogy elfogadom, ha valaki meleg vagy zsidó, hanem ha elfogadom azt is, ha valaki homofób vagy antiszemita. Nem erőltethetem rá másokra a véleményemet. Hiába gondolom úgy, hogy számomra egy cigány, egy zsidó egy meleg is 100%-osan egyenértékű ember, ha Te nem így gondolod, nekem nincs jogom ítélkezni feletted. Azért mert liberális vagyok. És elfogadom, hogy másként gondolkozol. Te miért nem?

2015 van és terrorban élünk. Én nem a szíriai menekültektől tartok, hogy esetleg ott bújik köztük egy-két ISIS-es – bár annak nem örülök, hogy nem tartják be az alapvető európai normákat, ha már az Európába jutás a vágyuk –. Én egy sokkal valósabb terrortól félek. Attól, amit mindennap megtapasztalok, ha kimegyek az utcára, ha felmegyek Facebookra vagy bemegyek az egyetemre. Attól, ami körülvesz. Ez pedig nem más, mint a vélemény terrorja.

Ez a fasiszto-liberális véleményterror semmit sem fogad el, ami nem egyezik az “értékrendjével”. Rád erőlteti magát. A gondolat-, vélemény- és szólásszabadságnak csak addig enged teret, amíg az az Ő véleményét tükrözi. Megcsúfolja és arcul köpi a legelemibb liberális eszméket, miközben fröcsögve sárral dobálózik. Érvrendszere nincs, csak a nyers erőszak. Így lett a liberalizmusból karizmus. Ha ellentétes véleményt fogalmazol meg, mint a magukat liberálisként aposztrofáló poszt-fasiszták, akkor beindul az ostromgépezet. Megbélyegeznek, és felcimkéznek. Mint ahogy az előző bejegyzésben is írtam, mi magyarok szeretünk felcimkézni mindent.

Köteles vagy azt akarni, azt gondolni, azt mondani, amit a Liberálisok”, – fáj leírni – különben aberrált, buta, náci, kirekesztő, fasiszta, homofób, antiszemita, rasszista, Jobbikos, Fidesznyik vagy.

Mi ez, ha nem színtiszta elfogadása a másiknak? :)

Ezt töltsétek, ki mert jó és érdekes: http://www.celebritytypes.com/political-coordinates/test.php  a fentebbi képen látható értékelést innen szedtem.

Hasonló, vagy tán egészen ugyanaz: https://www.politicalcompass.org/test

Szólj hozzá!

Címkék: politika melegek liberalizmus fasizmus diszkrimináció rasszista zsidók szólásszabadság terrorizmus kisebbség antiszemita szegregáció homofób kirekesztés véleményszabadság kettősmérce gondolatszabadság fidesznyik Egymillióan a magyar sajtószabadságért véleményterror Milla EMS Magyar politika másként gondolkodás gőg és demagóg fia vagyok én góg és demagóg fia vagyok én

A bejegyzés trackback címe:

https://gogesdemagog.blog.hu/api/trackback/id/tr347796226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása